قوانین انجمن
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
قوانین انجمن
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیقوانينقوانین انجمن

تعداد بازدید : 49
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضويت : 18 /3 /1392
قوانین انجمن
قوانین انجمن ( کاربران حتما مطالعه کنند)
1-کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات نامناسب ، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.
2- عنوان تاپیک باید به خودی خود نشانگر محتوا و گفتگوی های تاپیک باشد. لطفا در هنگام ایجاد تاپیک به این نکته توجه کنید تا تاپیک شما بیشتر مورد توجه سایرکاربران قرار گیرد. از ایجاد تاپیک هایی با عناوین : کمک ، خیلی مهم و سایر عناوین عمومی غیر مرتبط جدا خودداری کنید ...
3- در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ،حتماً نام وي را ذکر نماييد.
4-در تاپیک هایی که نام خاطرات یا امثالهم روی آنها هست از کامنت گذاشتن در اینگونه تاپیک ها لطفا خودداری نمایید

5- در صورت داشتن سوالی در مورد بخش بخصوصی به پیام دادن به مدیر بخش مربوطه یا مدیر ارشد جواب سوال خود را جویا شوید
6- لطفا در زمان مطرح كردن مطلبي در انجمنها ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي ایران احترام بگذاريد و ازقرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست جلوگيري كنيد كه در اين صورت پس از تذکر، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد.
7-هر گونه فعالیت (ارسال پست ، ارسال تصاویر و...) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد!
8-هر گونه بی احترامی به کاربران ، مدیران یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع بوده و با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم ودر صورت نادیده گرفتن تذکرها ، دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.در صورت تکرار قانون شکنی، فحاشی و زیر پا گذاشتن قوانین سایت در جهت تخریب جو انجمن و توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی ؛ حق شکایت از شخص یا گروه خاطی و پیگیری قضایی ، برای این سایت محفوظ است.
9-سعی نمایید از پرداختن به مسايل حاشيه اي فروم و دخالت در نحوه مديريت جدا خودداري كنيد و همچنین میتوانید با مطرح کردن پیشنهادات و انتقادات خود مارا در پیشرفت و بهترشدن یاری کنید.
10-در صورتي كه تشخيص داده شود فعاليت هاي يك كاربر،بر خلاف قوانين يا مصالح انجمن بوده و هدف هاي تخريبي خاصي را دنبال ميكند ، بدون تذکر دسترسي وي براي هميشه قطع خواهد شد !
11-در صورت مشاهده تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا بر خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق لینگ گزارش اخطار اطلاع دهید.
12- چنانچه کاربری از هر کدام از قوانین بالا سرپیچی کرد و این قوانین را زیر پا گذاشت هیچ کدام از کاربران دیگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند و اشتباه آنها رو به آنها اطلاع دهند و تذکر فقط مخصوص مدیران و همکاران سایت است. کاربران میتوانند توسط پیغام خصوصی یا گزارش اخطار، اشکالات و ... را با مدیریت در میان بگذارند.
13- ممکن است هر انجمن برای خود قوانین و مقررات خاص خود را داشته باشد . در هنگام فعالیت قوانین و مقررات خاص آن انجمن را در نظر داشته باشید.
14- خواهشا از گذاشتن هر گونه اسپم در فواصل پست های خاطرات یا داستان و یا رمان دنباله دار جدا خودداری کنید.در صورکت رعایت نکردن حتما اخطار میگیرید.
15-لطفا" دقت کنین که نظراتتون درباره تاپیک و مطلب موردنظر باشه و از گذاشتن اسپم های جوک و لطیفه برای هر عنوان و مطلبی بپرهیزید و مطالب طنزتون رو تو تاپیک طنز قرار بدین و نظم انجمن رو حفظ کنین.
اخطارها

در صورتی کاربری به هر یک از موارد فوق بی توجهی نشان داده و رفتار وی موجب ناراحتی کاربران یا بر هم زدن نظم انجمن ها شود ، مدیران میتوانند به منظور یاد آوری قوانین و رفتار نامناسب کاربر به وی اخطار دهند .

"با تشکر"

شنبه 18 خرداد 1392 - 18:27
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ